štvrtok 21. februára 2013

Predstvenie (cast prva)

Caute,
takze toto je moj prvy clanok na mojom blogu, kedze s napadom bloggovat mi vnukol "pan B" asi predvcerom.Samozrejme,ze som ho vysmiala. Mna by to samu urcite nenapadlo a ako to napadlo jeho to tiez neviem, ale asi to premeni z toho,ze rada pisem "listy" a ich (pana B a slecnu L) to bavi citat. Moj blog nie je zamerany na nic konkretne, ale mozno  to casom pride, ked vydrzim pisat a ked to bude aj niekto citat okrem "pana B" a "slecny L". A mozno casom pridu i mekcene a dlzne a tieto vecicky,ale na tejto mojej klavesnici sa teraz taketo "srandicky" nenachadzaju kedze tu v "dalekom" svete take veci nepouzivaju.A ked uz spominam ten daleky svet mozno by sa tu hodilo napisat,ze nie je az taky daleky :-D a tiez aj nieco o mne.
No, starnem ako kazdy iny (aspon dufam,ze kazdy),teda mam 22 a hadam vela rokov pred sebou,hnede vlasy,zelene oci a koopu "starosti". :-P Momentalne, ako som uz spominala sa nachadzam v "dalekom" svete,tym je myslene UK(VB alebo akokolvek inak) a blizsie je to Northampton. A kedze som uz napisla nazov tohto strasneho mesta tak vas hned aj varujem nikdy,ale ozaj nikdy sa k nemu nepriblizujte.Je to fakt otrasne mesto. Nic tu nie je a vsetko,co tu je je skarede (skoro doslovne). Ano, aj ludia su tu asi najskaredsi  z UK, lebo tu som si za cele moje "posobenie" vsimla asi tak 5 peknych chlapcov (aj to prehanam) a dievcata, no co ja viem....ooo,ano videla som moje kamosky. :-D A ked som uz pri tych ludoch neda mi nespomenut tie modne kreacie alebo ako to mama nazvat,co tu nosia tito ludia. Ja sa klepem od zimy (zababusena od hlavy po paty a to som zo Slovenska,kde mame poriadne zimy, teda aspon my na vychode urcite) a suhajko si vykracuje v tricku s kratkym rukavom a dievcina vedla neho v suknicke alebo krataskach ,ktore su v dlzke gatiek a samozrejme s holymi nohami,ale na co minat na pancusky,ked aj nohy mozu menit farby a vyzera to omnoho "lepsie",konkretne som videla cervene ,ale viac ma zaujali fialkave nohy.OO,skoro by som zabudla na pani s holymi nohami v sandalikoch pri asi  minus 10 stupnoch. A aby bol tento obrazok uplny nezabudnite si predstavit ako sa cely trasu a drkocu im zuby,ale pre "krasu" a "image" sa trpi. :-D
Taaak,po tejto malej odbocke sa mozem vratit spat k mojmu predstavovaniu.Samozrejme tato odbocka bola nevyhnutna lebo tieto veci neviem pochopit a musim sa s iekym o to podelit. Slubujem (dufam,ze nezabudnem :-D), ze urobim aj nejaku fotodokumentaciu, dufam,ze este bude priestoru na to.
Preco som tu v tomto skaredom meste? Lebo som "sikovna" a robim tu au pair. Staram sa o moju malu lasku a o jeho drzeho brata. Niekedy na buduce vysvetlim preco som ja taka sikovna a napisem vam viac mojich postrehov a vsetkeho,ale teraz na mna prisla nejka unava a hlad aj ked som asi pred hodinou dojedla veceru.UUps :-D
Zatial prajem pekny vecer/den ;-)

2 komentáre:

  1. Ahoj, to s tym oblecenim nedokazem pochopit ani ja.Tu v dalekom Finsku,kde som mala 2.3.2013 - 20 stupnov sa fini vedia tiez obliect. Zoberie si to hrubu zimnu, dlhu bundu, ciapku,sal rukavice a nejake tenucke topanocky a kotnikove ponozky!Vonku poladovicu, vietor nerijemny a ide si. Ja som tu od hlavy po paty zababusena a oni tak,ale mozno je to ich styl ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podla mna su zvlastni,zasvieti slniecko vytiahnem kratasky a tricecko,ale nevadi,ze iba 10 stupnov, ale slnko svieti :D Divni to ludia,mozno si uz na to pocasicko zvykli alebo im fakt sibka. :P

      Odstrániť