piatok 22. februára 2013

Dnesny den :)

Cauko,
dnes bol pre mna taky zvlasny den pretoze moja mala laska sla prvykrat na cely den do skolky.A najkrajsie bolo, ze ked som ponho do tej skolky dosla a on ma uvidel rozbehol sa ku mne cely nateseny a to som ho vyrusila pri olovrante. :) Takeee to bolo romanticke. :D
Den sa zacal skoro,kedze drobec (moj mala laska) sa rozhodol,ze jeho spanok sa skoncil o 4 rano a zacal revat na cely dom. A ako naschval,ked uz bol konecne ticho a dalo spat vbehol mi do izby jeho brat.To bolo este pred pol siedmou a neskutocne ma nasral.Volal ma hrat sa, ale ako vzdy sa potom hraje sam.Ranajky dnes jedol asi hodinu a pol a kedze mal cerealie tak si viete predstvit ako vyzerali... bleee. :D Prvykrat som ho bola odprevadit do skoly a to sa cesotu zhrubal na zem. :D Som skodoradostna,ale on je fakt hnusny na mna. :-P A samozrejme zacal ricat a povedal mi,ze on uz dalej nemoze ist lebo hop to boli,ale ked som mu povedala,ze tak moze tam ostat hned sa pozbieral zo zeme a zrazu uz mohol aj utekat. :D
Vratila som sa a "mamicka" mi oznamila,ze predsa ide drobec do skolky lebo pred mojim odchodom s drzanom mi povedala,ze ostane doma. Asi urobila nejaku psycho- analyzu s nim (je psychaitricka,ktora by uz tiez potrebovala psychiatra)a on jej povedal,ze bude ok (nie,ma totiz 18 mesiacov) :D
A zrazu..... akurat mi klope na dvere a krici Katkaaa....uz som spat,tomu volani sa neda odolat ;)
A zrazu ticho v dome a pokoj.Takze napiekla som si kolacik na zatrajsi vylet a popratala som a nasla som si cas i na zdriemnutie. :) Po zdrimnuti ako blazon s prazdnym kociarom po drobca do skolky a ostatne uz poznate .Nedavno som osprchovala oboch a teraz sa chystam na veceru, pobalit si veci na vyletik, pozret film,pokecat s niekym a spat.:)
Zajtra bude po mojom"dlhom" blogovani pauzicka lebo idem na ten spominany vylet do Cambridge a ostanem tam na noc a urcite nebudem mat casu pisat,ale v nedelu napisem vsertky moje poznatky,zazitky a mozno aj nejake to odporucanie,co si tam pozriet. :)
Pekny vecer :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára