pondelok 25. februára 2013

Predstavenie (cast druha)

Moja "sikovnost" spociva v tom,ze sa mi akosi nedarilo v skolicke. Skusky sa robili na druhy,tretikrat a potom nerobili. Nemyslim si, ze by som bola uplne blba, ale nechcelo to liezt do hlavy a uz vobec som nemala stastie na skuskach-teda pri tahani otazociek, kedze na mojej skolicke boli zvacsa ustne skusky,aj su.Moja "sikovnost" dospela az do bodu neuspechu na druhackej skuske, ktora bola prenasana, (bola som v tretiaku) a preto som tu v tomto meste, v tejto izbe.....a na blogu :D
Uz aj viete ,ze som "sikovna",ale  vlastne tento pobyt je pre mna 2 v 1 pretoze ja som  tuzila po rocnej prestavke v skole. SNY SA PLNIA a ja som toho prikladom,ale treba si premysliet,co si prajete do detailov.Ja som na jeden dost podstatny zabudla.A to bolo zostatnicovanie. :)
A nieco na dokreslenie. :D Moja rodinka je fakt crazy a ja som tiez.Niekedy potrebujem drzt pri zemi lebo by som vzlietla, a o to sa stara slecna L.- moja sestricka alias bracek. :D
A to je cca v kratkosti vsetko o mne a keby mi nieco napadlo,tak dopisem. :)
V podstate som vsak stastny clovek. :)
Dnes mam dobry den, cize vsetko je ladene tak optimisticky. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára